Все наше життя – це адаптація до певних умов. Не буває все гладко і рівно все життя. Ми змінюємося з віком і на це потрібні сили, щоб прийняти і звикнути, ми покращуємо свої умови для життя і на це теж потрібен час, а крім великих змін, є і короткострокові, які наносять удар швидко, але ми і до них звикаємо.
Карантин, наприклад, період, який усіх ввів в стан стресу, витягнув зі звичного ритму життя, змусив зупинитися, подумати і прийняти, як даність. Хтось вдало перечекав, а хтось придумав собі заняття до душі або навчився працювати інакше.

Період адаптації до дитячого садочку після карантину неминучий. Кілька днів поспіль має бути «домашнє завдання» батькам з дітьми будь-якого дошкільного віку: грати з дитиною в дитячий садок. Просто зараз намагатися повертатися у звичний режим дня. 
  1. Починайте грати зі своїми малюками в дитячий садок:
  • згадайте розпорядок групи, поговоріть про вихователів, дітей, нагадайте, що їли на сніданок, обід, вечерю, як виглядає група (меблі, облаштування, іграшки, дрібні несуттєві деталі);
  • поговоріть про заняття, нехай дитина пригадає, що на них відбувалося, відтворіть ті фрагменти занять, які згадала ваша дитина;
  • які свята та заходи пам’ятає дитина, ставте більше уточнюючих запитань;
  • відтворіть фрагменти з життя дитячого садка вдома, розподіліть ролі, скористайтеся іграшками та пограйте в дитячий садок.
  1. Помрійте з дітьми про дитячий садок. Нехай донька чи син уявить, що одягне, що взує, яку іграшку візьме з собою, якою дорогою підете. Подумки пройдіться до садка.
  2. Перший тиждень перебування в групі діти можуть бути збудженими та вередувати вдома. Будьте до цього готовими.
  3. Якщо є можливість влаштуйте відеозв’язок з дітьми групи та вихователями. Нехай діти поділяться новинами, покажуть свої іграшки. Це дасть можливість поспілкуватися та налаштуватися на відвідування садка. Такі зустрічі добре робити 2-3 рази на тиждень, але не більше 10 хвилин. Знайте, що після таких сеансів діти можуть занадто збуджуватися, тому будьте поруч та беріть участь у них.
  4. Добре було б, якби вихователі підготувалися до першого дня зустрічі з дітьми. Це можуть бути руханки, віршики, вправи для синхронізації, що налаштовують на взаємодію та близьке спілкування. Можна почати день з руханки та пісні, яку діти вивчать вдома.
  5. Пам’ятайте, що після тривалого перебування вдома дітям буде складно розлучатися з вами, тому намагайтеся в перший день забрати дитину раніше. Дітям важливо дати гарантії, що ми за ними прийдемо, особливо, коли ми багато разів повторювали «як ми від тебе втомилися, швидше б закінчився цей карантин…» 
Будьте турботливішими до найближчого оточення, а передусім до себе. Подбайте про своє самопочуття - ніжтеся у ванні, подбайте про свій сон, займайтеся тим, що вам до вподоби, балуйте себе приємними дрібницями. Слухайте тиху спокійну музику, дивіться добрі, оптимістичні фільми. У спокійних і впевнених батьків - спокійні та впевнені діти.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Кольорові долоньки

Дистанційне заняття "Сімейна фортеця" (до міжнародного дня сім'ї)

Дистанційне заняття для педагогів та батьків "Безпечне місце"