"Тиждень психологічного здоров'я"

З нагоди святкування Всесвітнього дня психічного здоров'я, який  відбувся 10 жовтня 2019 року, у Краматорському навчально-реабілітаційному центрі "Гайок" пройшов тиждень психологічного здоров'я, який містив  ряд заходів спрямованих на зміцнення та збереження психічного здоров'я учасників освітнього процесу.

Для створення психологічного комфорту та зниження психоемоційного напруження з дітьми реабілітаційного відділення були проведені заняття з елементами арт-терапії, психологічні фізкульт-хвилинки. Яскраві квіточки здоров'я, тепле сонечко намальоване дитячими долоньками та пальчикові малюнки  прикрасили наш "Гайочок".



Проблема збереження та зміцнення психологічного здоров'я педагога є особливо актуальною в умовах сьогодення, коли кількість стресогенних чинників у професійній діяльності постійно зростає. Сформувати емоційну адекватність та поведінкову гнучкість, забезпечити механізми свідомої саморегуляції педагога, створити розвивальне середовище для відновлення здоров"я - це ті першочергові завдання, на які варто звернути особливу увагу.
Для педагогів Краматорського навчально-реабілітаційного центру було проведено семінар-практикум "Збереження психологічного здоров'я вихователя", на якому присутні ще раз для себе визначили важливість збереження та зміцнення психологічного здоров'я, поринули в атмосферу казки та чарівності. І як справжні чарівники навчилися виготовляти чарівні фарби, якими вони надалі будуть малювати своє яскраве життя.




У інформаційних куточках було розміщено пам'ятки "Збережемо психологічне здоров'я!" → Буклет





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Кольорові долоньки

Дистанційне заняття "Сімейна фортеця" (до міжнародного дня сім'ї)

Дистанційне заняття для педагогів та батьків "Безпечне місце"