У "Гайочку" осінь
Василь Сухомлинський писав: «Розум дитини – на кінчиках її пальців». Рука пізнає, а мозок фіксує відчуття й сприйняття, поєднуючи їх із зоровими, слуховими й нюховими в складні образи й уявлення. Високий рівень сформованості дрібної моторики дитячих пальців забезпечує достатній рівень пам'яті, уваги й готує руку до письма.
Сьогодні ми з малятами завітали у гості до Осені та залишили їй яскраві подарунки.
На занятті використовували пластилінографію.
Вправа з пальчикової гімнастики "Листочки":
Ми — листочки, ми — листочки, (Стискаємо й розтискаємо долоньки кілька разів.)
На гілочці сиділи,
Дмухнув вітер — полетіли. (Махаємо ручками, опускаючи їх плавно зверху вниз.)
Ми літали вертольотом, (Пальці обох рук, крім вказівних і великих, переплітаємо. Вказівними пальцями торкаємося подушечок одне одного, а великими виконуємо кругові рухи.)
І втомились від польоту.
А на ранньому світанку
Ми присіли всі на ганку. (Кладемо ручки на стіл.)
Вітерець-пустун дмухнув —
Всі листочки знову здув! (Піднімаємо ручки вгору і тихенько опускаємо на стіл.)
Ми всі разом полетіли
І на землю тихо сіли.
Коментарі
Дописати коментар